i can't live a lie .

Hej folk! :D.
Gårdagen va awesome med fina människor.
Jag, min bästavän,Stefan,Lina och Carin började för
festa hemma hos bästis, vi satt på balkongen och snacka massa
skit och snacka bajs, riktigt mysigt.
Sen bar det iväg till västerås, Stefan fick va hund o ligga i
bakluckan. haha! Och när vi kom till västerås
åkte vi hem till Sussie och snacka skit med dom en stund,
sen bar det iväg ner till lögar för att lalla omkring där,
träffa lite nytt folk, gammalt folk, alltid trevligt måste jag säga.
Dock kom jag ifrån dom för att jag trodde dom va precis bakom. 
Men efter många om o men så hittade vi varandra igen, tur.
Och då va det bara att åka tillbaka till Sala stad. 
Denna gång fick jag lov att vara hunden, och jag låg oförskämt
jävla bekvämt måste jag säga, loveli! haha. 
Och när jag kom hem så hade mamma varit världens bästa
och lagat fylle käk åt mig, har jag inte världens bästa mamma?
Jo skulle tro det! Sen drog jag en tvär decka i sängen, skönt! 

Och nu har jag inte hunnit mer än att vakna typ. 
Ska nog köpa chirre idag o moffa sånt gott tror jag :). 


Vi  hörsssssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0