Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

La ut favorit bilden på mig själv ;) 

Ja tio fakta om mig, kan bli intressant :P haha 

1. Jag har sjukt mycket fobier som tex mörker,telefon,cokwner,harkrankar osv.
2. Jag blir väldigt svårt kär, blir jag kär så fastnar jag hårt.
3. Jag kan vara en väldigt iskall människa, det syns väldigt sällan 
när jag mår dåligt. 
4.En av minsa största svagheter är att jag är sjukt envis. 
5.Jag lyssnar nästan alltid på depp musik,
varesig jag är glad, ledsen, party, ja allt. 
6. Jag är världens Mammagris, på riktigt mamma gris! :D 
7. Jag tycker inte om Godis speciellt mycket. 
8. Jag är nästintill besatt av Twilight Saga. 
9. Jag är beroende av läppsyl. 
10. Jag klarar mig inte en enda dag utan musik, 
musik är en stor del av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0