what can i say.

Ja sov inge bra inatt.
Höll på o skita knäck igår, helt sjuk, hörde ngn gå i trappan
och på övervåningen, lääääskigt! Så tvingade över Emil,
för vågade inte sova själv. Vi kollade på massa saw filmer,
sen sov han uppe i sängen och jag på soffan, men ja,
mycket sömn blev det dock inte, suck.
Men prata med min soulmate igår, awesome:D hehe!
Nerå, men en karl som älskar one tree hill lika mycket som mig, helt galet!:D
Nej men nu sitter jag och väntar på SötSanna som snart kommer hit o grattar mig
lite och snackar skit, awesome :D.
tills dess får det bli 2 & a half men :D .

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Så du bor hos din granne nu alltså?

2011-01-12 @ 08:23:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0