vi är dom som vill ha allt!

Jag är på nå sjukt bra humör idag, mår så bra.
Idag är första dagen på myyycket länge jag ärligt kan säga att jag mår bra,
utan att ljuga för allt, och ni anar inte hur skönt det känns.
Jag mår bra,jag mår bra,jag mår bra!
Idag iallafall, kan inte göra mer än att ta dag för dag.
Och IDAG känns allt bra!

Är nog för att jag bestämt mig .
Är nog för jag har världens bästavän.
Är nog för att jag har världens bästa mamma.
Är nog för att jag har så himla fina vänner.
Är nog för att jag har lite rutiner.
Är nog för att jag börjat se ljuset, och det känns bra!

Och då vill jag även visa det. Att det känns som det börjar gå upp!
Att jag börjat släppa allt som hänt senaste året.
Och börjat om på nytt, nytt år, nya minnen, nya människor.
Har bestämt mig för att jag förtjänar att bli lycklig jag oxå.
Och är på väg, tror jag. Och det är bra!

Sen vill jag säga att jag är ledsen för allas skull.
så himla ledsen att inte alla har en så fin vän som jag har.
Att alla inte kan ha Sofia i sina liv, då hade ni känt att allt är så mycket lättare.
Men jag vill inte dela med mig till alla heller, hon är kind of mine ;)
Jag är lite egocentrisk när det gäller henne.
Hon är min andra halva, min bättre halva.
går inte en dag utan att jag är rädd att förlota henne,
går inte en dag utan att jag tänker på henne.
Älskar henne mer än något annat. Hon är min familj.
Hon,Rasmus,Mamma,Micke,Peter och Nille, min familj.
Låter som rena rama romantiska smörjan till henne.
Men hon är verkligen den jag aldrig skulle klara en dag utan.
Den enda som känner mig innan och utan, som känner av när
jag mår dåligt, utan att ens behöva se eller prata med mig.
Kan ringa från ingenstans och fråga hur jag mår.
För hon känner att något är fel! hon är den bästa jag vet.
kommer klara allt i livet med henne vid min sida.
Och kan sitta här i timmar och skriva ett inlägg om min bästavän,
men ord kan inte beskriva min otroligt stora kärlek till henne och
Rasmus, den är obeskrivlig.
Men det jag vill säga är att jag älskar dig sofia smideby mest av allt
som existerar, till månen och tillbaka, mer än stjärnor som existerar helt enkelt.
du är den som gör mig helt! <3

Kommentarer
Postat av: Fija

Å min underbara vän ! Tårarna SPRUTAR ! Tur jag inte sminka mig ännu ! Jag älskar dig mer än livet. Du är den absolut bästa i mitt liv ! Aldrig ett andetag utan dig ! Du är mitt allt <3

2011-01-29 @ 17:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0