Solen i ögonen och spilld mjölk överallt!

Nyss vaknat. Sitter här o taggar till ikväll, kommer bli så jävla grymt  :).

Vakna 7 imorse av att jag hade fått 8 mess ;o galet!
ett av en av mina närmsta, och blir så jääävla förbannad på människor.
Eller ja, en speciell i detta fall, att dom bara inte kan vara snälla
mot henne, hennes så kallade "vänner".  Blir så jävla less.
Man beter sig fan inte hur som helst.
Och snart kommer jag inte kunna hålla käften längre.
Eftersom min kära vän inte klarar av att säga ifrån och sätta emot
så gör då fan jag det snart. Hon förtjänar inte att bli
behandlad som skit hela jävla tiden. Sen är det jag som får se de,
jag som får trösta henne, jag som får ta hand om henne.
Är så sjukt less på det. Självklart vill jag hjälpa henne om jag kan.
Men jag vill inte hjälpa henne varje gång hon är här,
för att hennes vänner ska vara fittor mot henne, jämt! Idioter!

aja, men sen fick jag 7 mess från en o samma människa.
Söta du! Jag sov, därför jag inte svara.
du är bara för go ibland. Det löser sig :)


Aja, nu blir det glida ut med hundar.
Sen försöka piggna till och sånt där skit!


hörss! :D

pusssss!



Kommentarer
Postat av: matilda

JA! så du är bjuden på filmkväll någon gång när vi båda har tid :) <3

2011-01-29 @ 14:03:22
URL: http://matildahellerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0