Mitt år.

2010 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?jorå
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Öhm, ja typ :)
4. Dog någon som du kände? Någon jag kände till.
5. Vilka länder besökte du? Sverige:P
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? sutdenten, that's it.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 4/6 &8/7 !
8. Vad var din största framgång 2010? Jag öppnade mig själv.
9. Största misstaget? Att lita på folk o deras ord.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? joföfan!
11. Bästa köpet? öhm. mina baggy jeans skulle jag tro
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol :P hehe.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? väldigt mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? broken door-angel,alla secondhand serenade, massa mer.
16. Vad önskar du att du gjort mer? förstått sanningen och tänkt mer på mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? skjuta folk åt sidan.
18. Hur tillbringar du julen? Julafton hemma mys, sen mys hos fia, sen juldagen jul mys med vänner:)
19. Blev du kär i år? Jo kan man ju verkligen säga.
20. Favoritprogram på TV? The vampie diaries,true blood,gossip girl, one tree hill osv osv.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight (engelska)
22. Största musikaliska upptäckten? Sam tsui :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? har glömt min 20 års dag.
25. Något du önskade dig men inte fick? ja ovan stående.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? grät.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jajemänsan.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? mig själv ? ;)
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, kärleken (från tid till tid), mamma, djuren osv.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Rob, alltid.
31. Vem saknade du? Måånga.
32. De bästa nya människorna du träffade? Kenny,Dennis,Hajen,Patrik,Amanda,Jocke. Ja massa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0