Ljug och kyss mig hårt en sista gång.

Ja dagen började inge bra, försov mig, värdelöst.
Men blir väl lätt så när man sitter uppe hos Dennis till klockan 4 på morgonen. haha.

Drog iafl till Jobb-center då. Satt där.
Sen bar det av ner på stan, gå in på bolaget, köpa läppsyl (a)
Sen vidare till ica, hämta ut mina underbara kläder.
Är took kär i mina nya tröjor, måste hitta kläder ikväll som jag kan ha
imorgon helt enkelt, så jag kan ha ena mina tröja (a)
aja anyway. Så blev det dra hem och köra en fet power nap,
kändes som jag ville power napa fram till ungefär imorgon kväll.
Men djuren höll inte riktigt med, och kanske ganska omöjligt och sova så länge.
haha .

Nej och nu har jag inte gjort mkt. förutom att ligga i ett bad och se one tree hill o the vampire diaries.
Lycklig mej, nya avsnitt har kommit ut! :D Happyfaceeee!
Men kan ju säga att jag klarar inte riktigt av att se Damon fälla en tår,
låg i mitt bad och grät som ett litet barn, på riktigt. Ungefär så där extremt så
man inte får luft och låter illa! haha ! (a).
Jag är en sucker för snygga karlar som gråter, eller ja, alla karlar, klarar inte av det.
Tycker så fruktansvärt synd om dom , känns omöjligt att hjälpa,
då gråter jag med helt enkelt. haha !

Nej nu väntar jag på mammi, så ska vi ut med hundar,
sen blir det käka mat, sen dö i sängen lite skulle jag tro, mysigt värre jag vet ;D .

Öhm, imorron äre fest,så har gjort min turkisk peppar, fanns inte smaktillsats
till spriten på ica, så köpte godisarna istället, godare så iofs, så ska inte klaga.
sååå sjuuukt sugen på det! Så nu vill jag bara börja shota.
Kommer bli grymt imorgon, för min absolut bästavän är barn ledig och ska med.
Om vi ska dansa aset av oss! kommer bli grymt!<3

Justefan, skulle skriva om gårdagen.
Drog ju hem till Dennis och skulle dricka en snabb kaffe,
och så bra gick det, va där till nästan 4 på morgonen.
skyller allt på Nicklas ;). Men ska nog inte klaga iofs.
Vi drack kaffe med suss, snacka massa minnen, skratta,
snacka spöken (jag grät som ett barn hehe), vi noja,
såg seriöst ut som jag o nicklas skulle typ vara took benga,
ha gjort ett rån och har snutar som åker överalllt, så nojjiga såg vi ut o vara.
Vi va sååå jävla rädda efter vi snackat om spöken, och han va rädd för en
stjärna;) hahaha ! Pratade även om psykfall, lögnare (så sjukt skönt o slippa),
fobier osv osv. Hade riktigt jävla trevligt.
Sen vid 4 skulle Dennis tydligen decka i sin säng.
Så jag och Nicklas stack, men så snacka vi utanför mig i typ 40 minuter om
politik, den där jävla stjärnan, om gamla vänner, psykfall, vänner och ännu mer lögner ;)
fick veta massa smått o gott igår ;) hahahahhaha ! Så patetiskt måste jag säga!
Nej men sen höll jag på o pissa på mig, så va bara o springa in fort som fan.
Sen decka i sängen..

Nej nu ska jag ner och slänga in min goda Turkisk peppar sprit som jag
ska shota imorron o bli lite små rolig i huvet, i kylen så den blir
kall och god precis så som jag älskar den ;).


Pusss!





"Me like you long time! It's always been you, and only you!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0