Light it up like it's dynamite.

Vaknade sent idag trots att jag skulle upp tidigt för att
ringa läkaren, får göra det imorron innan jag drar till jobb center helt enkelt.
Och upptäckte nyss att jag är sväld bakom örat och har ont.
Tar det aldrig slut ?:/.  ont överallt hela tiden. suger bajs..
Aja har ialf vart ut med hundar, ätit och nu dricker jag kaffe,
efter kaffet får det bli ett bad, hur skönt lät inte det liksom :)
Bad+ljus+badskum,badbomb,badsalt. Lät underbart.
För senare ska jag hem till min bästavän och dricka kaffe :). Det gillas.
i miss you my friend.

Förövrigt börjar jag tröttna på folk. Att det ska va mitt ansvar
att upphålla en vänskap, att JAG ska gå till folk jämt,
att aldrig folk kan komma till mig, det är typ en endaste som kommer
hem hit och umgås. Och det känns verkligen underbart.
Men skulle vara kul om någon mer skulle kunna anstränga sig
lite oxå liksom. Vet att jag varit urusel att höra av mig,
men det är pga att jag mått skit, då stänger jag mig inne.
Men skulle uppskatta om jag inte blev ett andra hands val,
som jag varit för mkt den senaste tiden, om folk kunde
anstränga sig o kanske komma hit hem någon gång.
Det gör ondare än folk tror. Fruktansvärt ont.
Men what to do liksom!


nu ringde emil, så ska nog snacka klart med honom sen bad! :D


puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0