Jag vet att du sover, känner värmen från din hud.

Heeeelt död fan! blev en tripp ner på stan med Sabrina,
vi gick in på af o fixa, ska till jobbcenter imorron kl halv 9 , suger.
jag och mornar gillar inte varandra, men förhoppningsvis kommer vi
bättre överens imorgon :P haha. Sen in till fs, sen vidare
till apoteket, hoppas skiten hjälper så utslagen försvinner! såååå trött på dom!
Sen drog jag hem, ut med hundar, lagade mat, blev fläskotlett,
potatis och hemma gjorde svmap sås, vart as gott iallafall! jag kan verkligen
det här med att laga mat måste jag erkänna :).

Och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på 2 and a half men och somna in!
Upp halv 8 imorgon, gissa om jag inte är sugen! haha.

Btw, har bestämt saker om mitt liv kommer göra allt gott,
investera i mig själv, låter as bra. Blir dock troligen kvar i sala
i ca 3 år till, inte så kul, men det blir bra :).


nej pusshey!




Jag saknar dig, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0