Jag spelar chanslös och ber dig komma hit.

söndags ångest på en måndag, sov ju hela dagen igår,
då menar jag det bokstavligt, va vaken i två timmar sammanlagt igår! haha.
så ångesten är här idag, eller så mår jag bara allmänt dåligt,
och känner mig ensam o sånt där skit, så som jag känner jämt
när jag är sjuk, även om det inte riktigt är så.

För idag gör det då iallafall grymt ont i mig.
And who gives a fuck ? inte jag, och ingen annan.
Det är en smärta jag levt med i många år, är så van.
Men det gör ingen skillnad,för gör lika ont ändå.
Fyfan för sånt här. dödens död!

nu ska jag inta ligg läge i sängen och kolla på DH i
hopp om att glömma att världen existerar, glömma mina känslor,
glömma allt som har med smärtor o göra. herrrå!




Ps. i still love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0