Jag kan inte somna om..

Födelsedagen vart bra :).
Sanna kom hit, och åt vanilj bullar och snacka massa skit :).
Sen kom Även Sabrina och lämna paket och snacka skit.

Sen drog dom, och strax efter det böt bästaste och Rallekalle av dom
och kom hit o fika, snacka skit, busade och jag fick paket :).

Senefter dom dragit så kom mamma, micke och pappa över
med tårta och fika, det va mysigt.
Tvingade kvar mamma ett tag iafl för ville inte vara ensam :P. hehe.
Sen efter hon dragit decka jag inte långt efter.

Jag fick massa paket, av fia o rallekalle fick jag en filt,ljus,en roslampa,
teckning, en ram med bild på fina Rasmus tror det va det :).
Så fick jag massa bad grejer av Sabrina :).
av mamma fick jag pyjamas byxor, målar block o pennor, en parfym,
ramar,så ska jag hjälpa mig o köpa ett WII, lycklig therese.se ! Blir nog köpa det
den 19, eller runt där iallafall!

Av bror fick jag pyjamas byxor, ska få nå mer den 25:e sa han :).

Ja, sen iafl igår fick jag äntligen komma hem, och jag njöt, mös med
min finaste , sov och mös ännu mer! <3. älskling!

Idag har jag varit duktig o möblerat om iallafall, nöjd vart jag.
Snart ska jag bära upp min data, och installera drivrutiner osv :).
Om det inte blir imorgon, får se om jag orkar ;D haha .

nej nu ska jag göra nå annat.
pussss





I tried to be all that you need.Tried to not ever let you down.
Still I can see it in your eyes not good enough.
This time I believed in you, in me and I have it all.
This time I could see it all perfectly I guess I was wrong.
What can I say what can I do?This is who I am and I'm hurting you.
...What can I say what can I do,no matter how strong my feelings are,
I always end up hurting you. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0