Jag har varit på krogar och barer..

godmorgon eller ngt. drömt skit drömmar inatt.
Drömde först att Rasmus dog, och jag vaknade upp med panik,
panik grät som en idiot, skicka mess till Fia och frågade som han
mådde bra, och det gjorde han, som tur va. fyfan!
Sen drömde jag om hans biologiska vidriga pappa :S.
Sen drömde jag en dröm jag inte kan skriva ut här,
hört att man int ska berätta dom drömmar man vill ska slå in.
Skit samma om mina drömmar.

för strax ska jag ut med hundarna, sen bo i sängen en stund, blev inge Sanna igår,
får se om jag orkar gå ut o träffa nå folk idag, isf blire glida
över till henne och kolla på Disney, det låter mys <3.
Vill, men vet inte om jag pallar.. märks sen.

förövrigt vill jag verkligen inte inte inte inte fylla år. det suger.
Förra året va jag totalt bortglömd av dom flesta som betyder något.
Och vet att vissa som jag ville fira med inte kommer fira mig.
Jag kommer nog vara ensam, men är nog lika så bäst det.
aja. herrrå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0