It's raining men..

Nyss hemkommen från film kväll med Benny, blev att se någon
skum komedi, helt störd film ;P, sen kolla vi på Dogma, den är ju
för jävla bra, den där Ben affleck är ju bara föööör snygg :o hehe.

Nej annars idag har det inte hänt mycket, sett på massa 2 & a half men,
asbra. Är nu på säsong 3, ska se några avsnitt innan jag sover skulle jag tro.
Från och med imorron ska jag vara hundvakt, asbra.
Pengar iafl . hehe. Hoppas på att få besök av någon bra människa
så jag slipper sitta hela ensam hela tiden, det vore inte så mysigt direkt.
Inte eftersom jag fyller år på tisdag, längtar inte alls  :/.
Gillar inte födelsedagar längre. Den förra va åt helvete,
gissar på att den här inte blir kanon heller så.
Skit samma.

Puss o godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0