I love you i love you i love you.

blogga ingenting igår inte idag heller.

Hade as kul i lördags, fick i mig lite väl mycket tror jag,
tack vare Patrik, han fick mig o shotta upp nästan en halv flaska
turkisk peppar precis innan vi gick ut. Väl ute så fick jag väl i mig
en 4 drinkar och en öl, tror även jag drack en tequila? helt galet.
Alla tappa bort alla, så sluta med att jag dansa med söt Jannice.
Min bästaste hade gått hem. Sen försvann J
då sprang jag runt med Andersson, till slut hitta jag lilla Oskar där inne.
Helt galet. Kom hem 4 på morgonen skulle jag tro, skoja inte om jag gjorde
en tvär deck i sängen ! haha .

Kommer knappt ihåg att jag kom hem, helt sjukt.

Så vakna jag igår, sjukare än jag va dagen innan,
men frossa, svimningar osv osv. hatar o va sjuk. varit suk i typ 2
månader. börjar bli tröttsamt! så låg i sängen hela dagen.
Idag vakna jag, mådde piiiisss! fortfarande frossa och svimningar.
Men har känts bättre nu mot kvällen, så ska försöka mig på
o dra till Jobb center imorron, hoppas att jag inte svimmar på vägen eller
ngt sånt dumt! hehe.

nej helt galet i lördags iafl. Vettefan riktigt vad som hände.
Är nog bäst så oxå. helt sinnessjukt. Det är inte jag.
Jag gör inte sådana här saker. Ännu en gång säger jag ;
Ska inte dricka på länge. Gör knasiga saker då.
Kanske av ren desperation, jag vet inte .
Men dom är sjuka och inte helt okej.
Och det borde verkligen finnas alkolås på telefoner,
ibland vill jag bara döda mig själv! haha!

Nej nu ska jag typ dö i sängen eller ngt!
För har ont i varenda jävla del av min kropp, fattar ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0