Hallå igen.

Jag är trött och fryser som ett as.

Gick upp imorse, åt frukost och sånt där vanligt skit.
Gick sen mot stationen, och fick värsta lyckoruset i kroppen,
bara skutta sprang o hoppa mig fram.

väl på tåget mot västerås så vart jag ännu gladare när jag fick
veta vääääldigt bra nyheter!

Väl där så drog vi till mc donalds o käka lunch,snacka skit o så där.
Sen drog vi vidare till Aros cenret där vi skulle på föreläsning.
Det va Kay Pollack, så sjuuukt bra, ALLA borde se honom,
ska även köpa hans böcker. Bra skit måste jag säga.
Sen hoppa vi på tåget hem och jag gick hem sen.
för kallt och för trött bara. haha.

Va dock orolig att jag skulle få se vissa vidriga människor som bor
och vistas i västerås, men jag slapp se dom, skönt!

Dock små irriterad av att man inte duger när som helst,
typ ens hus som duger till att ha fest i.
Men duger inte jag, då duger inte mitt hus, kort sagt :).
Hatar känslan av att vara ett andra hands val och duga ibland.
nej urs.

Nu ska jag strax äta, sen Kanske glida över till Dennis på en kaffe om jag orkar det.
haha.

hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0