Du såg så trött och tunn ut.

Haft en awesome dag.. hehe.

Drog till Lee, snacka skit,drack kaffe, sen gick vi även om mötte
upp Madde och hennes dotter, så gick vi tillbaka, snacka ännu mer skit,
minnen,gamla människor man umgåtts med och så där. asnice :).
Sen drog Madde, så satt Joppe och Fredrik och träna körkort,
så ville Lee va med en stund. Sen skjutsa dom hem mig o så där.
jag laga tacos, as gott ja!:D. Sen har jag bara suttit och kollat på
"så mycket bättre". Jag är kär i Petter, han är så himla gorgeous,
han är magisk med sina ord.
Men jag ska ändå gifta mig med Thomas Di leva. Grym! haha!
så har jag spelat med bror samtidigt. och nu blir det nanna kudde!

Puss!



"du kunde smälta mitt hjärta bara genom att le."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0