Du rubba hela min existens.

Dålig uppdate jaaaa!

Sist jag skrev visste jag inte om jag skulle orka umgås med Sanna,
Men jag sket i vad mitt huvud sa åt mig,
stack till åkra för att möta upp henne, så drog vi ne rpå stan o käka
lunch o så där. Sen bar det hem till henn e
och kolla på disney filmer och myyyys..
Vi kollade på svärdet i stenen, aladdin-jafars återkomst,Micke & Molle
(och jag grät som ett litet barn, hela tröjan va helt blöt, så hemsk, nu vart jag tårögd
när jag tänkte på det :( ), sen till slut blev det Peter Pan,
har aldrig sett den förut. Fyfan så jävla bra film, blev även kär
i Peter pan, han va ju för söt! underbart.
Sen gled jag hem o bara glodde på how i met your mother.


idag har jag dejtat mitt kära badkar som vanligt :P.
Sen har jag bråkat med mammas data, försökt ladda ner the sims,
tappa min mormors förlovningsring, och jag nästan grät av panik,
lyckades hitta den i snön till slut!
Sen kolla tpå massa 2 & half men, asbra :D.
Nu ska jag kolla på fler avsnitt i väntan på att nästa the sims ska komma ner på datan. hööörs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-07 @ 08:06:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: therese

Min absolut favorit film ?

Eller min favorit disney eller av dom ovanstående?

2011-01-07 @ 12:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0