Det kallas tvivel,det där som stör.

Haft en hel skön dag med Sanna :).
Jag drog hem dit, vi drog ner på stan,
hon hade lite ärenden och fixa o så där :).
efter det drog vi hem till henne och bara satt och
snacka om familjer, hemskheter, minnen och ja,
massa mys som vanligt hade vi :).

Sen skulle jag bara hem o tillbaka dit sen o dricka,
men sov typ två timmar inatt, så va helt död,
plus att jag tror jag är på g o bli sjuk igen,
helt varm, svårt o andas o sånt shit, inte kul :(.
Får hoppas det blir bättre snart iallafall.

har i två dygn försökt att fixa ner the sims 3 på datan,
har gått åt helvete, data som bråkat,
men idag efter många om o men fick jag ner skiten,
installera det osv, och då har jag inte tillräckligt mycket grafik minne,
gaaash så sur jag blir. Men bror skulle försöka fixa MIN
data till imorron, eftersom den här datan inte tar spelet,
så lär jag bära över min stationära data o allt
till grannen på måndag eftersom jag ska vara hund vakt i tre
dagar,då behöver jag en data med serier, och helst ett spel,
gärna sällskap om ngn vill komma o hålla mig sällskap (a).

Nej nu ska jag skutta ner i sängen o bli friskt...






"Jag tror jag är mera kär i kärleken i sig, än i dig, förlåt"

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Alltså din allra bästa film? =)

2011-01-08 @ 04:36:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0