Det har tidvis gått bra.

Ingen bra uppdatering, men varit mycket, först assjuk,
sen nyår, sen assjuk igen.
Nyåret va riktigt jävla awesome :). vissa missöden,
bråk och så där. Vissa va värre än andra, förlåt :(.
Det gör så himla ont i mig, du betyder så fruktansvärt mycket för mig.
Det gjorde så ont att veta att du fällde tårar för mig,
mina val, mina idiotiska val, önskar jag kunde spola tillbaka
tiden och ändra allt :(. <
3.

Har iallafall kommit fram till att jag ska ta det lungt med alkoholen nu,
och ska låsa in mig själv, försöka återgå till den jag en gång va,
den jag är idag avskyr jag, jag har förändrats.
Jag hatar't. Klarar inte det här mer.
Jag ska bli den jag en gång var, då kan vi ta upp allt igen.

fyfan för mig, ingen bra start på det nya året, hoppas det blir bättre iallafall.

Nej godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0