Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Ska jag beskriva dom med ett ord ? Svin ;)

Haha nejdå, har bara hittat tok fel innan. Lögnare, osäkra,
omogna,inte vetat vad dom vill med livet osv.
Men det fanns väl en anledning till att jag föll för dom,
för dom alla har fina sidor, eller hade fina sidor.
vissa och dom flesta har förändrats sen dess,till sämre versioner
av sig själva, och dom personerna är inte svåra och släppa,
för det är inte dom jag blev förälskad i.
Men vet att dom kan bli världens finaste allihopa måste jag säga!
för jag faller ju för något i dom, och det är deras fina sidor.
nog om det för gångna.

Jag faller för killar med lite attityd, som inte håller käften,
som jag kan käfta med lite, för skulle dom inte ha det
så skulle jag köra över dom på två sekunder ;).
Deras kropp och ansikte spelar ingen större roll,
jag faller för ögon och leénde helt enkelt,
stor liten,lång kort. spelar ingen roll!
Oftast har dom varit busiga i sitt liv, eller är fortfarande busiga.
Alltså lite badboy över dom.
Dom är ofta ödmjuka och snälla, varför skulle jag annars falla?
Oftast lite mystiska på nå sätt. Inte visar allt på en gång.
inte släpper in en på livet på en piss kvart.
Utseéndet är ingen grej jag faller speciellt för.
alla mina kärlekar (3 stycken riktiga kärlekar) har sett olika ut.
En lång och normal byggd, sne tand, annorlunda utseende.
En kort och rätt knubbig från tid till tid. Med världens finaste leénde..
En normal lång, med normal kropp, och verkligen världens vackraste ögon
som jag bara kan smälta när jag ser in i dom.

Som sagt, utseendet är heeeelt olika! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0