Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål, är att fortsätta plugga, verkligen ge mig in i det på riktigt!
Fixa mina betyg, kanske plugga vidare och göra något av mig själv.
Fixa mig ett riktigt bra jobb.

drömmar är väl att få min familj, mina barn, en villa, med stor gård
där mina hundar kan springa fritt, att få känna mig riktigt lycklig.
Känna att jag har allt jag någonsin drömt om.
Och jag önskar att allt det blir sant, och med rätt vilja så kommer det
bli så, det vet jag. För har rätt folk i min omgivning för det!:)


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra staaf

Duktig du är tess, fortsätt tänk så och försök håll det fast du kanske inte kommer må bra alla dagar. Stand tall and come back for more!:)

2011-01-26 @ 14:46:27
Postat av: Tess

Jaaa, självklart kommer det mörka dagar, det är då sådana här kommentarer är bra och se tillbaka på, eller ha sina vänner, så man ser dom ljusa igen och fortsätter kämpa! :)

2011-01-26 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0