Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



Fakta:

1. Jag heter Therese, men har sjuuukt många smeknamn. Ungefär bara av familj och Jannice
som jag kallas Therese :P
2. Jag har nyss fyllt 21, och den födelsedagen va awesome, mycket bättre än min 20 års dag :).
3. Jag bor i sala och har bott här i 10 år snart, värdelöst jag vet. Innan det bodde jag
i Rättvik, innan det Rinkeby ;) gangster iknow! haha!
4. Jag har bara bröder, det är ganska awesome, men jobbigt vare under min uppväxt
men överbeskyddande sådana. Dom är även överbeskyddande idag,
men dom får inte veta all skit folk gör, då skulle dom bli lite sura.
5. Jag har alltid varit en pojkflicka, men pojke än tjej. hehe.
6. Jag är självständig och ärlig. Klarar mig alltid själv.
Behöver ingen som beskyddar mig, eller gör saker åt mig. klarar allt ändå. Gör mig aldrig
beroende av en människa.
7. Jag har sjukt mycket fobier och rädslor. Fobi o panik när folk rör mina öron,
livrädd för skogen, mörker. Fobi för harkrankar,tvestjärtar även alla andra småkryp.
Fobi för clowner,dockor,social fobi,ja kan hålla på hela dagen. Helt sinnessjukt vad rädd jag är för
allt. haha!
8. Jag är en sucker för närhet. Har blivit ett beroende.
9. Jag kan verka rätt iskall i guess. Ser kall o bitchig ut, beter mig som jag inte bryr mig,
även om det är helt tvärtemot, men har för mycket äcklig stolthet jag inte kan svälja :P.
10. Jag tror på ödet, och jag vet att jag kommer klara alla hinder,
för det är den jag är, jag är rätt stark, inte alla som klarar av allt som händer mig
hela tiden. Får jämt höra hur stark jag är, so, i guess i am.

That's mej!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0