Can i have this dance..

Inte skrivit på ngr dagar, inte mycket som hänt heller för den delen.
Igår kväll va jag över till Robin och kollade på film,
kollade på knight and day, as bra film. Va väl inte hundra fokuserad
på filmen pga att jag hade halvt som halvt brottnings match och
vatten krig med den där Robin alltså! haha.
Men det va riktigt trevligt:).

Idag har jag spelat, klarat ut mitt Mario nu, hehe. sugit,
men finns massa o göra.
När jag fått pengar ska jag köpa dansmatta tror jag :).
Asbra!

nu ska jag strax installera the sims, as kul ju, men får se om jag
ens spelar ikväll, isf när jagsomna imorron bitti, kanske bara göra
gubben ikväll!;D
Nej nu ska jag fortsätta snacka med Joel på msn, as trevlig, va inte igår.
Blir party med honom snart, asbra:D .

Puss!




"Dj got us falling inlove again;)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0