Bara lukten gör mig svag.

Godagens! orkade uppdater imorse, och hade inte tid.
tänkte helt fel igår kväll när jag somna så ställde fel tid :P.

Men iafl, vakna, hann inte ens få i mig nå kaffe, så pimplar nu :D hehe.
Drog iväg till jobb center, den här morgonen va jag riktigt sams med,
förutom att jag va lite korkad angående tiden. hehe.
Väl där så ser jag vilka som oxå är där, va en del roligt folk iallafall,
tror nog det kan bli rätt okej där ändå, mycket skratt iallafall! hehe.
Och rutiner och ngt att göra om dagarna, det kan jag behöva.

så fick iallafall personlig brev fixat , bra mej!
Imorgon är det någon föreläsning, och har sov morgon,
tror ni jag är lycklig eller ? ;) haha!
Träffa även Matilduus och Sara på skolan :D mys!
gick intill IV och kramades lite med Catta och Inger! :D.

Sen blev det glida hem. skönt! nu pimplar jag kaffe och njuter av lugnet faktiskt.
Ska strax springa ut en snabbis med voffisarna :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0