2011

Började askasst, fortsätter vara as kasstoch jag bara hatar allt
just nu. Gräva ner mig själv. Låter som en bra jävla idé.
Har dock inge comviq kompis kvar, så svarar inte på messom det inte är
viktigt eller från någon viktig. Vill ni ngt så ring.
Får se om jag kommer svara dom närmsta dagarna ifall ngn skulle
höra av sig. annars svarar jag när jag orkar o fyllt på telefon.
Bey!





Come to me now and lay your hands over me,
Even if it's a lie say it will be alright,And I shall believe.
I'm broken in two .Please say honestly you won't give up on me.
Open the door,and show me your face tonight.
I know it's true,No one heals me like you,
...
and you hold the key.Never again would I turn away from you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0