You took my heart away.

nyss hemkommen. skönt !

Drog ner på stan med grabbarna för att gå på bolaget,
väl där mötte vi upp rockabilly, men så hade han glömt
plånboken hemma, så blev att hoppa in i "traktorn" ;)
igen  och åka till honom, bor utanför stan ngnstans.
Sen ner på stan, så gick jag o Nicklas in på bolaget
och köpade alkohol och så där, Sen åkte vi hem :).
Nu väntar jag på att kunna äta, alltså väntar på mamma ska
komma hem med mat, sen ska jag väl försöka stila till mig lite,
dra på mig ett par jeans, det får nog räcka idag,palla sminka
sig idag, nej det orkar jag inte helt enkelt  :) haha! Latheten är ett faktum!

Nej nu ska jag göra nå vettigt innan jag ska höra av mig till folket :).

puss!



yes it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0