when i'm with him i am thinking of you.

trött trött trött. Ja, samtidigt sjukt rastlös och uttråkad.
ingen bra kombination. Väntar på mamma
så vi kan käka och sen ska jag kila över till Sabrina! :).
Trevlanssss!

Har badat och kollat på serier som vanligt, så sjukt jävla skönt kan jag säga!
dock mindre skönt att det är en istid utanför dörren ;/.
Men jag överlever, tror jag! haha!

Förövrigt har jag sjukt dålig humor och satt o as garva när jag
satt på Facebook och mobbades lite på Herr Ahlbom. haha!
dålighumor ja! men det kan ju va bra ibland.

Och så fort jag hör knasiga ljud ute, och inte ser vad som
åstakommer dessa ljud, så tänker jag direkt att
det är en snygg jävla vampyr, kanske önsketänkande ;).
haha !
Nej nu börjar det här gå överstyr, så lär nog lägga ner ! haha !


Pussss !


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0