we belong togheter.

idag är jag ganska utsövd, somnade runt 11,
vakna ett par gånger av mess osv, men det gjorde mig bara lugnare
så efter det så somna jag som en stock, sjukt sköönt.

Nu sitter jag på jobbcenter, det jag gjort idag är typ ut med hundar och
gå hit, inte hunnit med så himla mkt mer än så..
Varit en jobbig och bra förmiddag, väldigt fina ord.
Berörande, men ändå jobbigt.
Och jag saknar dig med. Ska försöka hjälpa dig så gott jag kan.


nu ska ngn snart komma hit o snacka med oss, vet inte vad eller varför,
men blir nog bra, imorron ska vi till arlanda, kanske råkar hamna
på ett plan, man vet aldrig med mig. haha :D!

hör sen.

Pusssssssheeey !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0