Ska vi riva hela haket?-SÅKLART!

Goddagens.

Idag börja man som vanligt dagen på jobbcenter,
kan inte säga annat än att jag TRIIIVS!
skrattar så jag gråter. Idag blev det typ trejde världs kriget
vid bordet när vi satt och diskutera bögar,frisörer,naglar och könsbestämmelser.
så jävla kul xD haha. Och jag fick aldrig prata till punkt
eller förklara hur jag menade, utan Christoffer gjorde om allt
jag sa till sin egna lilla formulering så jag lät som värsta
bög hatarn och att alla bögar är likadana osv osv.
Och han vart arg för att jag "tyckte" så som han formulera det
jag sa utan att jag fick prata till punkt eller förklara. haha.

Förövrigt va det as kul och jag dogde lite "titta, sluta, tyst, kolla då" haha! <3.
Ja vad ska jag säga, jag trivs på jobbcenter! haha!

Dagens citat " Innan jag börja på jobbcenter va jag smart. Nu är det som
någon har ätit upp min hjärta och sen spottat ut den igen" hahah !
Vet inte riktigt vad han ville antyda angående mig och Linda där faktiskt! ;).

"Jag vågar inte använda häftpistol, tänk om den skjuter åt fel håll" hahahhahahha !

Älskar't!

Sen kom jag hem, gick med jyckarna, sen hoppade jag in i ett bad,
som vanligt då. haha! :D. skönt vare.
Nu sitter jag här, och gör absolut nada. Något ska väl hända får jag hoppas.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0