Så får du mig ändå.

Idag så satt jag o kolla på DH, men fick ett överraskande samtal från
herr juhlin, han ville komma o dricka kaffe.
så kom han hit med kaffe, för hade inget (a). haha!
suttit och snackat massa skit, as trevligt måste jag säga faktiskt :).

Nu sitter jag här o spelar en o samma låt tusen ggr om.
Så sjukt bra.

http://www.youtube.com/watch?v=2J4WkmZX6do !

Jaa nej, nu dh ;D haha!


Puss!

Snyggt kvinntimmer!


Vem vill ha stolthet
när man kan få den man vill ha?
Vad ska jag med värdighet
när jag kan ha det bra?
Integritet
vad har den nånsin gjort för mig?
Och tryggheten byter jag med glädje
ut mot dig!

Vad du än gör med mig nu
och vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0