once upon a time i didn't give a damn.

tjulululu!

Inte skrivit på att par dagar. Haft för mkt o göra, och inte orkat
eller velat lägga ner någon energi o skriva här . haha.
I lördags då.

Vi hade ingenstans o festa o ha skoj,
Men kom på att min bror inte va hemma, och att hans katter
kanske ville ha sällskap och behövde mat o så där,
så kom på  den finurliga idén att vi skulle vara där.
Så vi åkte dit, satte oss o festa.
Drack gott, snacka skit, skratta, körde sanning eller konka,
jag har aldrig osv. Kul som fan.

Vi gick även ner på stan och skulle fylle käka, härja
hela vägen ner, så jävla kul. Och jag lyckade sabba två
plast gafflar som man får när man köper mat :P haha!
varav att Nicklas fick äta en bit plast då, haha. stackarn!

Sen drog vi tillbaka på efterfest, men dock så va alla så jävla sega.
så satt där till halv 4 ungefär, sen gled vi mot Dalhem,
somnade dock inte fören klockan, för låg o snacka massa skit
tills dess, va någon som inte kunde hålla tyst,
trots att vi sagt godnatt typ ca 5 gånger, haha.
SÖT!

Sen vakna man vid 4 på söndagen,
då blev det "bakis"häng hemma hos Dennis,
med fetto käk, film mys och sånt där.
Vi kollade på I rymden finns inga stjärnor och på Rec 2,
Va ju två grabbar som hade as kul åt mig som satt och hoppa hela tiden.
haha.dödens död! så vidrig film.
Sen vid 1 drog jag hem, för skulle upp tidigt, därav att
jag fick sova ensam så jag fick lite sömn, brukar inte kunna
somna i tid annars. Gjorde jag dock ändå inte.

så nu sitter jag här, på jobb center och letar jobb, inte det
roligaste. Men Tommi börjar här idag, as nice ju! :D
någon att umgås med,  me likey!

Sen ska jag iafl hem, ut med hundar, försöka hoppa in i en snabb
dusch innan jag ska träffa en viss herre,
ska väl väcka honom då, om han sover, vilket risken är rätt
stor att han gör. haha!

Nej nu har jag uppdaterat.
bästa helgen på länge länge.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0