Om alla känslor vill sjungas ut, vill du lyssna på mig ?

nyss hemkommen, när jobbcenter va slut, hade jag möte med
snälla Marjatta, sen kom Stefan och mötte mig på ksk,
vi gled ner på stan, för jag skulle in på fs o lämna papper
samt hämta person bevis. Så det gjorde vi, sen loda vi på stan
en stund i väntan på att stefan skulle med tåget.
Sen gåddade jag hem, skönt o komma hem, men egentligen bara
hem och vända, för ska käka nu, sen dra över till min
bästavän som jag saknar ihjäl mig efter <3.

så hörs väl :D





Kärleken är vild, blodet rusar i mig så fort jag är nära dig.
Kärleken är vild, jag har fattat det nu för mig finns bara du.
Jag är din men kärleken är vild. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0