of to forks <3

Nu har vi gjort upp planer här.

Jag Linda och någon Ida. Asnice.
vi ska åka till forks, jag och Ida släpper av Linda
på La push så hon får springa till sin lilla vovvesing,
så fortsätter vi ut i skogen till våra män! :D.
På våran road trip tar vi även med oss våran Bob,
Bob är speciell, han är Epic! Vi avgudar honom lite granna!
Han kan liksom stå stilla med en cykel och ramla över styret, är
inte det epic så vet inte jag vad som är! haha :D.
Så ska vi ha med oss choklad och kladdkaka och cola till flickorna,
jag tar bärsen och hinkar i mig. Vi ska även ha med oss en massa
Ben and jerrys glass ofc. lyssna på twilight sound track, högläsning av
mig i böckerna, samtidigt som vi maler igenom filmerna om och om
igen, och bara njuter av våra män!
Tycker det här låter som en perfekt roadtrip med mycket skratt!
Sen väl framme kommer ingen kunna nå oss, för då har vi fullt upp
med våra män, as nice ju :D

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0