Jag va din i evighet.

Igår va rätt awesome.. Drog iafl iväg till Pudeln.
Kenny och Dennis kom o hämta mig, sen gick vi till Dennis och
hämta upp Amanda och Patrik.  asnice.
Drog vidare. Sen kom iafl Helan och hämtade upp oss på ica.
släppte av folket vid ica, så stack vi lite snabbt till Okq8,
sen till Pudeln, där va John, pudeln, johnny,krippa och min söta flickvän Anna! ;D
Satt där, pojkarna fick för sig att spela osv, så efter en stund drog hälften,
och Dennis oc helan&halvan vart bra jävla dragna, men det va trevligt.
Satt och lyssna på bra musik med grabbarna och Anna, tills Anna och Dennis skulle dra.
Då va det bara jag och grabbarna kvar, alltså Helan,Micke,John,Krippa,Pudeln och Johnny :).
Sen vart dom fylle hungriga, så va bara o sticka ner till liljas.
Från där så stack vi hem, skönt som fan att komma hem,
frös så jävla mycket alltså!! Blev glo på film o sånt där nice.
Somna väl vid 7-8 tiden skulle jag tro.

Och idag vakna vi vid 4 tiden, och sen dess har jag bara badat egentligen,
badat o kollat på Dh, as nice liksom :).
Och nu funderar jag på att glo lite på Taran och den magiska kitteln om jag orkar:P.

Puss!



"Jag minns varför jag föll för dig, varför jag alltid föll för dig. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0