Jag har varit så länge så ensam nu.

Ja men hejsan! :D.

Har inte gjort så mkt intressant idag. Typ kollat på dh o legat i sängen.
Vet inte riktigt vad som ska hända hellre :P.  kul. kul kille!

Har legat i ett bad oxå, kollat på the vampire diaries, nya avsnittet denna vecka,
och även de här avsnittet fick Damon mig att gråta,
tror jag är en sucker for him :( Plutten <3.

Btw, tycker om att vi har vatten läcka utanför huset, eller grannhuset som är en halvmeter
bort. För varje morgon får jag vakna till den vackra utsikten av
den as snygg kille i arbetsbyxor, me likey ;).
Se men inte röra har jag hört. Men nu är det helg :(.
Men måndag så kommer dom tillbaka! haha!

nu ska jag försöka att antingen göra mat om jag orkar,
eller så får det bli ännu mer dh kollande! haha! :D


puss!




Hur ska man avsluta när man inte vill se slutet?
Hur ska hjärtat fortsätta slå när det är brutet?
Hur ska man torka tårar när regnet öser ner?
Hur ska man vända blad när det inte finns fler?

När är det dags att släppa taget?
När släpper det otäcka obehaget?
När kan man äntligen gå vidare?
När blir man åter en stridare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0