Jag har saknat att ringa ibland.

hellu!


Igår kom som sagt Nicklas hit, det va trevligt,
vi satt och snacka skit , kolla på how i met your mother,
snacka ännu mer skit, det vi gör bäst skulle jag tro ;D. haha.
tiden bara sprang iväg så va den helt plötsligt 3 på natten, vi
båda satt som fån o kolla på varann. haha! humor.
Sen drog han vid halv 4 ungefär, då typ drog jag en tvärdeck i sängen.

Idag har jag inte gjort så mkt, badat två gånger, kollat på dh och sånt där.
Det har varit mysigt kan jag säga! :).
Vet inte vad som händer idag riktigt, skulle kanske på krogen,
men Dennis har inte hört av sig, så jag vet inte riktigt.
Blir väl troligen bara hemma kväll, och isf SKA jag städa idag,
har skjutit upp det ALLDELES för länge nu. helt enkelt!

Men iafl, ska väl lata lite framför datan innan det blir att dra ut med hundar.
Blir nog lång promenad, det behövs :).

Puss!



True story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0