It's not over..

Drog som sagt över till min bästavän igår. Frägade hennes hår,
såg bra ut när det va blött iallafall och har inte fått nå klagomål idag
så borde inte va så hemskt iallafall :) hehe.
Snacka även skit och spelade Wii. Pratade med Rallekalle om hans nya flickvän!
haha. sötaste ever.

Idag blev det upp, iväg till västerås med jobb center,
slapp även idag träffa hemskt västerås folk, yeeeeyyy! haha.
jag och Tommi tog en sväng förbi donken, han skulle käka
och jag tog med en fet latte, såå gott!
Sen drog vi tillbaka till sala o då gick jag hem till smultris
och drack kaffe, snacka skit och spela spel med wilmis :)

Sen blire dra förbi Sabrina en sväng o glo på ngn film, as nice.
Se hur det ser ut i nya lyan dom har :).

Aja hörs ;D


Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0