Ingen ser vad som sker.

Nyss vaknat, sjukt trött. Men kunde inte sova längre.
så va väl bara o kliva upp antar jag.
Har rätt mycket o göra idag,
ska på bolaget, får dock skjuts, det är skönt :).
sen duscha , ut med hundar och sånt där vardagligt.
För ikväll ska jag på fest, kommer nog bli riktigt kul :).
Jag som skulle hålla mig borta från alkohol och hålla mig lugn ett tag,
och hur bra gick det då! ;D haha! Lyckat!

Nej men pojkarna lär väl hör av sig om ca en timme, och tills dess
ska jag försöka hitta en laddare som en av dom ska låna,
och kanske hinna med ett bad, fryser som en idiot!haha!

Kvällen blir nog as nice, vad brukar jag säga? Jo! FLIPPA KÖR BA!
helt rätt!:D


vi hörs sen!:D


Puss!



Who gives a fuck ? Not me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0