I would give the whole world for you.

Ingen speciellt bra update igår, men hade sina anledningar.

Va ganska soft på jobbcenter igår, skickade iväg dom sista 6 breven,
duktig mej. Sen satt jag mest och spela bubble shooter och
skratta åt alla tommi's skämt som han läste högt.
Sen blev det knalla hem, och attackera min säng, dock fel sida
av sängen eftersom Helan tagit den andra sidan, fel.
Så skulle vi ner på stan och möta upp Chribba för att fixa fläkt
till bilen, sagt och gjort så åkte vi ut till chribba.
Väl klara där så skulle Chribba så duktigt lära ut hur man sladdar,
så han satt och berätta för Helan hur han skulle göra,
sluta med att vi smällde in i ett räcke två gånger och en snö driva,
hann knappt reagera, förens jag såg en lastbil komma mot oss,
då tänkte jag, AJ!. Men den hann se oss som tur va.
Det ända som gick sönder va ena blinkers fram,bak och grillen.
Inge större fel heller dock. en gled tillbaka till chribba
för att hämta nya lysen eftersom det va han som trigga och
sa hur han skulle göra så han stog för skadorna, snäll :).
Sen drog vi ner på stan, drack en kaffe, hämta Madde sen åkte jag hem,
hoppa in i ett bad, åt, sen klockan 8 gjorde jag en tvärdeck i sängen! haha.

Idag så kom jag upp i tid, ringde läkaren, på vägen mot jobbcenter ringde
dom upp mig, och jag fick tid klockan 9, så skyndade mig dit och det gick bra.
Dock lät lungorna bra, men fick medicin, och utslagen visste han inte riktigt vad
dom va för ngr, men fick en salva, och att jag ska ta ut min piercing i ngn vecka
för att den hjälper nog utslagen att komma tillbaka, min bebis :(.
efter läkaren gled jag ner på stan, hämta ut all min medicin,
blev bricanyl,pulmicort,concerta,två salvor, hoppas nu på förbättring :).
Sen duktig mig, jag gick till ett café, HELT ENSAM, det är fan riktigt duktigt,
För dom som inte vet så har jag social fobi, och
att gå till ett café helt ensamt hade jag aldrig klarat för en månad sen,
och jag satt där,läste, drack kaffe, lyssna på musik helt ensam,
och jag va lugn och bara njöt faktiskt, en konstig känsla.
Har aldrig vågat det förut. Så sjukt duktigt av mig!
Har även pratat med läkare i telefon, ringde till Marjatta och sa att
jag skulle dit, och ringde Barnmorska och bokade tid,
SJUKT duktigt av mig med tanke på min groooova telefon fobi!
Shit känner mig riktigt stolt över mig själv idag.

Ja ja, sen drog jag iafl till coop och mötte upp resten av jobbcenter,
för vi skulle dit och kolla typ hur dom jobbar o så där.
Sen gick jag hem och nu sitter jag här och ska snart lägga mig i
ett bad i hopp om att få upp värmen lite granna faktiskt!:).

Hörs :D

Puss!


"Världens bästa flirt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0