i keep my head up.

Sorry för senaste uppdateringen. Ibland är jag inte bra för mig själv helt enkelt.

Aja nya tag nu då.

I lördags va vi sugna på fest, sagt och gjort så fixa jag o Stefan alkohol
och drog över och chilla hos Dennis.
Det va rätt trevligt. Dock va det en halv orgie i soffan,
även helan och Nicklas va sugna på att joina dom, men dom vågade
inte fråga, hihi! ;) nejrå.
Men va en helt okej kväll måste jag säga :).

Igår låg jag i sängen tamejfan hela dagen, och om det va skönt.
Jag är typ kind of kär i min säng tror jag :). hehe .

Idag är det just nu jobbcenter, sen blir det stan för att gå till af på
möte, sen blir det väl bara hem som vanligt, skönt :).


Pussshey !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0