how i could wish i could take us back in time.

Inte haft tid eller ork att uppdatera riktigt :P

Gårdagen då, Jag drog från Jobb center, hem, o la mig i ett 2 timmar långt
bad ungefär. Sen blev det knalla över till Dennis
och följa med grabbarna ner på stan.
Där dom tog en fika med resten av folket, då satt
Dennis,Marcus,Kenny,Tommi och Nicke och snacka gamla minnen
och jag dogde lite, lite väl brutala saker för att prata om på allmän plats. haha.

Sen drog vi iallafall till dennis och snacka skit och så där.
Så skulle vi hämta upp Andersson, och lämna av Nicke,
sen bar det av till Pudeln.
där jag och Krippa spöa skiten ur Marcus och Pudeln  på Cod,
min förtjänst, för att jag är så grym! :D.
haha. Satt där, snacka skit, Pudeln o Marcus fick någon skratt attack,
skratta typ så dom grät, och jag har dålig humor,
inte ens jag förstod vad dom skratta åt,
jag och Andersson typ kollade på dom som vore dumma i huvet. haha! :D
Men va härligt o se faktiskt!
sen skulle dom även dricka snabb kaffe, tog dom ungefär 30 minuter innan
dom fixat vatten,koppar,och en "sked", vilket va en sån där mått grejs. haha!
höll på o dö ännu mer.
Sen satt vi o snacka mer skit, grabbarna spelade ufc,
sen så kom även Dennis, och han & Krippa hoppa in i ett bad tillsammans,
så guulligt så! haha ! Nej föfan, lite annorlunda! hha ;D .


Idag har jag iafl varit på Jobbcenter.
vi skulle o hälsa på Metso, så mötte upp Tommi där utanför,
sen kom resten av gänget, va väl lite små intressant.
Sen drog vi alla vidare till Jernvägs cafét. Där hon som äger stället
skulle snacka om hur det va o vara egen företagare och om hennes liv :P.
Sen blev det fika. Jag och Tommi va kvar till sist, satt
och snacka massa skit som vanligt o skratta
innan han skulle tillbaka till ksk för att skriva personligt brev, mohaha!:D
En annan fick ju gå hem, och hoppade nästan genast i ett varmt
bad på DH på datan. Så nu sitter jag bara här. får se vad som händer i sker idag.
Är rätt slut kan jag lova!

Puss"


"Alltid du. Finns ingen som förstår mig som du gör.Du är mitt älsk, nu och för alltid." <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0