for the first time..

Har bara suttit hela dagen vid min data och myst med min
söta tissetatt, skönt som fan måste jag ju erkänna :).
för har varit grymt jävla trött idag alltså.
Snart blir det krypa ner i min säng, kolla på lite gg, sen även dh,
sen köra en total deck i sängen, om jag kan vill säga.
aja what ever.  Har iafl laddat ner ett bildbehandlings program,
så jag snart kan börja skriva ut bilder och sätta upp på väggen :).
mysigt. Även gjort om två bilder, och ena är så mysig :).

Nej godnatt människor!


"Oh for the first time it'�s not a dream.
Oh for the first time it seems so real,
that I want to remember every moment
that I�'m there beside him.
When he gently takes my hand.
So here I am
Feeling things I'�ve never felt.
And all because of him
My world is changing"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0