for the first time.

inte haft ork till någon uppdatering faktiskt.

Men i förrigår va jag hem till suss och drack kaffe och snacka skit o så där..


Igår så va det jobbcenter, som vanligt, sen hem, bada som fan,
sen bara legat i sängen hela dagen o kollat på dh som vanligt.
På kvällen satt jág med mina bröder och snacka massa skit bara
om korkade o mer korkade vidriga människor. ursh, blir så arg av
att bara tänka på dom vidriga jävlarna.
skit samma. Sen sussade jag lite granna. Men det är Nuppens fel :).

Idag så har jag hittils fått skjuts hit till jobbcenter, skönt :).
Och har suttit med skratt attacker..
Linda, en här på jobbcenter, berätta en liten rolig historia
om när hon somna på biltema i kön dessutom, och jag dogde!
hahahah :D Älskar't!


Nu ska jag göra något vettigt eller så.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0