Du har stulit mina korta glada dar.

Ingen god morgon här inte. Tänker faktiskt klaga utav bara helvete nu.
Bara så ni vet, orkar ni inte det så skit o läs, och läs bara längst ner på sidan isf ;D.

Vaknade efter ha sovit i 30 minuter, kunde verkligen inte somna. Vet inte varför,
men hade ingen riktig ro i kroppen.
Så vakna jag kvart i 7, gick o satte mig o lyssna på musik, så sóm jag måste
börja dagen för att överleva i princip. haha.
Sen gick jag ner, satte igång kaffe, käka frukost o sprang ut med hundarna.
Gick in för att dricka ett par liter kaffe, så smaka det råttgift ungefär,
jag hade väl gjort nå cp fel antar jag.
Så skulle jag sätta mig o kolla på lite barnprogram tänkte jag, för det gör mig
alltid i bra sinnestämning. Så tittar jag, INGA barnprogram på hela morgonen :O
Helt sinnes jävla sjukt! Stackars barn. Det ända som finns är ju barnkanalen,
och jag tycker det är för mycket  mindre barn än sådana som går i tex skola.
Helt sjukt, vart är världen på väg?
Sen tänkte jag ta mig till jobb center, va på väg o slå ihjäl mig typ tusen ggr,
tog mig 50 minuter o gå till ksk, helt sjukt, brukar max ta 30 minuter o gå om jag
är trött och går sakta, sträckte nästan ryggen på vägen dessutom.
sinnessjukt halt ute ;o.
Och när jag va på g hit kände jag att Panik ångesten kryper mig inpå.
Så kan inte andas ordentligt, svettas och fryser hela tiden, hjärtat rusar som
en took. Hur kul är det med Panik ångest liksom. fyfan.
Är fortfarande inte frisk heller för den delen.  Ja nu jävlar har jag klagat.
Är det någon som fattar varför jag HATAR mornar? Ingen morgon människa.

Men iallafall, nu har jag bestämt mig för att bli av med min Panik ångest,
lättare sagt än gjort, vet inte riktigt hur det ska gå till.
Och har även bestämt att resten av dagen ska bli bättre.
Ska bli gladare, så mycket är säkert iallafall :).
En morgon ska inte kunna dra ner hela dagen tycker jag.

so long fuckers, nu ska jag fortsätta o kolla på mitt personliga brev
och skriva ut det, även läsa lite mer om en grej som jag avslöjar sen ;)

Pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0