du är mycket men inte ond.

tjulu! Nyss varit hos jannice, druckit kaffe och ätit bulle, det va gott,
och massa trevligt faktiskt!! :). Det gillas. Försöka ta en kaffe med kvinnan imorron
efter jobbcenter oxå kanske! :D japp!

förövrigt sa jag upp kontakten med en "vän" idag.
Eller så kallad sådan, vill inte ha folk jag inte litar på i mitt liv,
folk som är falska. Man rör ALDRIG en väns ex, så är det bara,
ALDRIG någonsin. därav att du inte passar in i min värld.
Skulle kunna ha ihjäl sådana så kallade "vänner".
Off limit, så är det bara. Det är en osynlig regel alla vet om.
Jag skulle ALDRIG peta på ditt ex. Finns inte en chans.
Sånt folk klarar jag mig finfint utan.blä!

Skit samma egentligen , nu vet jag ju ;). mohaha!

Nu ska jag snart käka skulle jag tro, sen ikväll som sagt iväg till min bästavän.
Det är asnice! :).

hörs ;D

Puss!



"Du är mycket, men du är inte ond. Du har bara vant dig vid att göra fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0