Dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas.

tjululu!

Inte uppdaterat ngt idag, men har inte riktigt velat slösa min tid på det.

Igår gick jag iallafall hem till min bästavän, där jag även va barnvakt,
snacka skit och så där.
Sen vart jag tok trött o tänkte gå hem o sova, duscha och sånt där skönt,
men dom planerna gick ju inte som det skulle.
För jag skulle tydligen med hem till Emil.
Så vi drog dit, jag, helan och halvan ;), Dennis, Emil,Tj & nicklas.
Vi hade det riktigt trevligt måste jag ju säga, skratta o massa sånt där skit.
Och eftersom jag skulle slippa gå hem själv så fick jag sällskap o så där
iallafall, så somna väl inte fören alldeles för sent vid 6 tiden eller så.
Kollade först på Torkel i knpia, kärlek och minnen <3.
Snacka om sökarna, oxå underbara minnen. hehe.
Sen kolla på Taran och den magiska kitteln, men kollade inte på hela dock.
"Inte för att skryta, men det är jag som är batman,
ska vi gå hem till dig och käka ravioli och hångla?" hehe. <3.

Dagen har bestått av att sova,skönt ja!
Sen drog vi ner till Dennis, för att sen dra o köpa ravioli till människan
som aldrig ätit det förut :O gaaalet. så det fick jag fixa.
Suttit där hemma tills nyligen och snacka massa skit med suss
Dennis och Helan! Vi pratade om våra bröllop och sånt där mys,
va någon som bara såg sedlarna hagla iväg ur plånboken! (a).
Jag är rätt krävande, eller ja, jag ska ha mitt dröm bröllop helt enkelt! haha!
Så nyss drog jag hem. nu ska jag strax ut med hundarna,
sen placera mig i ett bad tills klockan 9, då är det svensk maffia,
och klockan 22.40 är det mikrofonkåt dokumentär om Petter,
och om jag måste se på det liksom! hihi !

Så vi höööörs väl :D

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0