Bob bob bob bob!

sitter på jobbcenter, och skrattar och mobbar christoffer som vi gjort
den senaste veckan, nu har jag och Linda även honom på facebook,
nu kan vi även sabba hans drömmar på helgerna! :D hha.

Igår så va det jobbcenter, förmiddagen vart det åka ut till Tärna,
as nice där ute, mysigt, träffade även bror :).
Gick runt och kolla och snacka om Bob!  vi avgudar bob
i sin snygga outfit. haha.
Sen väl tillbaka i stan så drog vi ner på stan och fikade,
jag , Linda,Christoffer och Adam, asnice.
Satt där i några timmar och snacka om filmer, skratta så vi
grät, fick ont i lungor och hjärta och mage. haha. helt jävla awesome.
Förstörde Cristoffers drömmar två gånger oxå, det är ännu mer nice.
Pratade ännu mer om Bob, våran bob!
Och om vårat företag, traxo trixi/dejting. haha :D!
Sen blev det i Rymden finns inga känslor, då hade Simon i filmen
världens skönaste outfit som bara skreeeek Bob om ! Älskart!
Kan inte släppa det. Efter filmen stack jag hem, åt mat,
kolla på dh,bb och bada, mysig, mjaaa! :D

Somnade hyfsad tid. Nu har jag kommit till jobbcenter, redan hunnit skratta
så tårarna runnit. haha, älskart, Trivs bra här, iallafall den
senaste veckan. haha! :D

Nu ska jag prata om Bob, Niklas<3, och förstöra lite mer drömmar
för christoffer:D hahaha !


BTW! Ska någon med på Silk nästa fredag  ?
Petter spela´r, jag MÅSTE dit!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0