Änglar dansar när jag faller.

Dom här nätterna tar död på mig.
Drömmer liknande saker hela tiden, dom blir värre och värre.
Och det är nå fruktansvärt jobbigt ska jag säga.
för kan inte sova ordentligt, vaknar hela tiden,
somnar om o då fortsätter drömmarna.
Och jag hatar dom av hela mitt hjärta kan jag säga.
För dom tar musten ur mig, all vilja o motivation försvinner
med drömmarna, det är så jävla jobbigt!
Nog om mina skit drömmar.

blev inge jobb center idag, dom skulle ha friskvård, och hur ska jag
kunna jobba ett hel pass när jag är tok sjuk ?
Det är till o med farligt liksom.
Men imorgon, nu jävlar blir det att ta tag i detta.
Blir sinnessjuk av att gå hemma. Och mådde så jävla bra
när jag åt min medicin regel bundet, gick upp på mornarna.
Nu jävlar säger jag bara.


Nu blir det kaffe och DH!:).


Puss!




"Du gör ingenting, du bara står där och ler. Du bara skrattar när jag faller ner."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0