Ändå är det kärleken vi lever för..

godmorgon, eller ja god och god, död morgon.
Helt slut, är väl rätt självförvållat iofs.

Igår va jag duktig som tog ner all min disk óch sen låg jag bara i min
säng och glodde på vänner när plötsligt helan dyker upp .
Trevligt sällskap måste jag säga.
vi kollade på filmer, som vanligt vill säga. Kollade på Brothers,
trodde den skulle vara grym, men den va faktiskt rätt tråkig.
Sen kolla på tarzan, mysigt, ja! :).
Sen låg vi och snacka massa skit som vanligt.
somnade vid halv 7, jag gick upp halv 8, skulle fått skjuts,
men det va någon som va lite för trött för att kliva upp ur sängen,
så det blir minus poäng och jag tycker lite illa om honom,
bara för att jag inte fick ligga kvar i min underbara säng som bara ropade
på mig när jag gick . Tycker synd om den faktiskt :(.
Men funderar på att attackera den ganska starkt när jag slutar.
Måste försöka ta mig ner på stan senare oxå och lämna in papper på fs.
Vore ju bra. nu är jag officiellt död, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0