Kärlek ska inte kännas så här.

HEEEEEEEEEEEEEEEJ :D 

Gårdagen kan beskrivas med ett ord, AWESOOOOOME! 

Började kvällen hemma hos kära Tottis, så nice. 
I början va det bara jag, tottis och Bengt! 
Sen kom även Sven,Stefan och Mattias, mycket trevligt :) 
Vi sjöng singstar, dansa och hade allmänt nice. 
Sen blev det gå på hotellet, men Tottis kom inte in :(. 
Men  jag dansa med fina Sanna o Smultris lite granna. 
Hade verkligen as kul med allt folk där inne :) 

Sen gled jag hem, guuud vad ont jag har i fötterna,
dom är fortfarande bortdomnade, hade sånna jävla heels igår,
sinnessjukt att jag klara av hela kvällen i dom :). 

Idag har jag hunnit med att tjocka pizza, awesome! 
Hoppat i vatten pölar med Tottis o Bengt, nice! 

Nu sitter jag i min one piece och ska snart attackera min säng
en stund tänkte jag  :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0